måndag 12. november 2007

Austlandshelg og Vestlandsmåndag...

I helgi var eg i Oslo på PUKT (Programutvalet for klubb og TenSing)-møte. Det var eit par bra dagar i byen - særleg kosleg var det å bu hjå Einar (TS-gut frå Sogndal), sjå korleis han lever i storbyen og prata om Palestina. Desverre vert det lite tid til å vera sosial når ein er på både fredag kveld og laurdag dag, utano at møta og måltida på hovudkontoret jo er ganske sosiale i seg sjølv...

Laurdag ettermiddag traff eg Kristine, min kjære eks-sambuar, på PM der ho jobbar. Prøvde å slå to fluger i ein smekk og sjå etter julegåve til mamma medan eg no var der, men det er ein litt for gamaldamebutikk for mi unge mor :-) So vart det middag på Friday's i lag med alle Haugesund-supporterane (er det cuphelg, so er det cuphelg, og då vert vist Oslo invadert). Og so bar det heim til Hønefoss og den nye leilegheita til Kristine - er eg misunneleg eller!? Og eg som har so fint hus, då kan de tenkja dykk korleis ho bur... Eigentleg burde eg jo hatt eit fint bilete av idylliske Nordrehov, men det vert istadenfor eit av Stortinget...

No er eg attende i Bergen, og skal eigentleg nytta tida til å skriva praksisoppgåve og lesa til eksamen. Monica slit med det same, so ho er ein engel og kjem med jus og kjeks - kanskje ikkje svært effektiv jobbing, men oppmuntring er viktig! Veret er faktis og ei oppmuntring (det skulle ein kanskje ikkje tru når eg har overskrifta "Vestlandsmåndag") for det er snø på fjelltoppane (og litt i hagen) og strålande sol - på den andre sida av dalen, men me kan iallfall nyta utsikta. Desverre vert det fort meir nyting av utsikta enn oppgåveskriving, men here goes! snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar