tysdag 14. desember 2010

Rullestein og brustein

Medan me i går gjorde Valencia, måtte dei flinke sjømannskyrkje-eittåringane på jobb i dag, og Wiebke og eg var turistar på eiga hand. Det klarte me heilt fint, me fann fram både i Albir og til nabobyen (ikkje det at grensene er so klare) Altea. Godt nøgd med det, let eg bileta tala (dei er det forresten Wiebke og eg som har stått for i fellesskap):
Havet!
Wiebke, godt fornøgd, og fint oppstilt
Eg, derimot, kan ikkje det der med å stå i ro. Kanskje særleg ikkje når bølgjene er ute etter meg...


La platja - vel, promenaden ved strondi
Utekafe og livsteikn heim. Kanskje kjem dei fram før jul?
Utsikt frå Altea mot Albir (strondområdet), Alfaz del Pi (byen bak) og Benidorm (skyskraperane i horisonten)
Altea
Smale gater, kvite hus, brustein, kaktus
Velfylt glaskarm
Nissane her nedi låndi hadde godt av å læra seg litt folkeskikk, banka på døri som skikkelege folk. Men neidå, dei må klatra på husveggene og svinga seg over balkongrekkverk for å tømma sekken. Suspekt, spør du meg.
Oh hello!
La Mare de Déu del Consol, kyrkja i Altea
Stor dør, heilt stengt. Eg var ikkje på langt nær so irritert som eg ser ut, den var nemleg svært fin frå utsida og
Berre sjå!
Nordmenn utgjer ca halvparten av alle utlendingar, og dermed ein fjerdedel av alle innbyggjarar, i Albir. Dei har sett spor etter seg i Altea og.
Eg tok ikkje bilete av regnet som kom i dag, det ville ha brote med idyllen eg prøver å skapa her (men lat meg sei, til mitt forsvar, at det ikkje var store greiene). Istadenfor tok eg bilete at regnbogen eg, og med den utsikta frå balkongen til Lene.
Siste kvelden har blitt brukt i leilegheita, med fingermat og handballkamp. Eg skal heim i morgon, men VIL IKKJE! Der ventar kulden og lesesalen, og meir handlepress (julegåver altså, eg elskar å gje dei, taklar ikkje å måtta handla inn). Godt er det at det nok enno er nokre få stakkars sjeler på lesesalen, at minst ein sambuar ventar i Huset og at om ca ei veke er det faktisk juleferie. Greitt det, når ein må lata palmene og reisekameraten vera att i Syden-landet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar