tysdag 10. november 2009

Ei juleforteljing

- men ikkje ei som gir deg ei varm og god julekjensle...

Eg trur ikkje 3D er noko for meg - det er skummelt. Dessutan er ikkje Jim Carrey noko for meg - eg likar ikkje mannen. Disney er ikkje det det ein gong var for meg - eg er skeptisk. Og Charles Dickens - god, men dyster. Likevel var denne filmatiseringa, ein Disney-produksjon med Carrey av Dickens i 3d, god.

Eg var livredd store deler av filmen, desse tre åndene er ikkje nett kvardagskost. Dessutan vart ikkje mannen berre god, men beint ut galen på slutten. Men filmen er verdt pengane, kanskje særleg i 3d (sjølv om det tek på augo). Den gode, varme, "fuzzy" julekjensla derimot - den må ein venta til Tre nøtter med...

1 kommentar:

  1. Nei, det ble ingen god julestemning ut av denne filmen. Absolutt ikkje. Det var skikkelig skummel!

    SvarSlett