onsdag 15. juli 2009

Turistinfodag

- 8.02 Eg opnar. Mannen på troppi vil ikkje komma inn.
- 9.09 Eg går for å henta posten. Åja, søren, opna utstillinga i gamle Kiwi-lokalet. Beskjeden med "Hugs å opna galleriet, for helsike! skrive av min kjære kollega funkar ikkje so godt lenger...
- 10.00 Fire besøkande, knallstart på dagen du...
- 11.59 Mannen som vil senda e-posten han har på minnepinne kjem inn att. Kosleg mann, fantastisk dialekt.
- 12.02 Dialekta er frå Sveits. I tillegg snakkar han spansk med fruen, og litt italiensk innimellom.
- 13.05 Mannen og kona går. Eg har på denne timen hatt lange samtalar om språket i Vietnam, stoda før internett, innvandring i Sveits, og fått meg ein invitasjon til familien hennar i Colombia.
-13.16 Og der kom dagens rush. Det er ikkje plass til meir enn tre familiar her inne!
- 13.31 Oi, eg har nett invitert eit par karar på noko og førti på snøggsjekking på laurdagen... Det var ikkje med vilje!
-13.39 Eg meinar at Norsk Telekompetanse i Kristiansand kan ta eit hint og slutta å ringa. Gubbevares, har dei ikkje betre ting å ta seg til enn å bli avvist av meg tre gonger på rad?
- 14.22 Toppers, billettmaskina er nede for teljing. Teknikk altså - me don't like (ok, no laug eg, men you'll catch my drift)
-15.02 Burgar frå Potter's! Noko so vilt har eg ikkje gjort i heile sommar - eg meinar, burgar! På ein onsdag!
- 15.42 Men var det verdt det? Trur ikkje det. Etter godt over ein halv time har eg fått teke knapt to bitar. Jaja, attende til tørre rundstykke og grøne eple frå no av
- 16.24 Ok, no er eg lei. Hald ut, Mari, hald ut. Du klarar dette. Du klarar alle spørsmåla etter do, stavkyrkje og fjellvegar. Hald ut!
- 17.57 Wie lagt man die @? Nei, sei det du... Eg undrar meg litt over kvifor datamaskintastatur er so ulike rundt om i verda
- 18.39 Kor tid Læytnantsbrygga vart bygd? Nei, sei det. Uff, at ein skal få andre spørsmål enn do, stavkyrkje og fjellet! Eg diktar litt (50-100 år til eller frå gjer vel ikkje noko). Det verste er at eg les det, søren heller, skreiv det, for ei lita stund sidan! Hallo, korttidshukommelse! Nope, ikkje svar...
- 20.49 Eg står i dusjen heime og kjem på at eg gløymte å posta blogginnlegget. Jaja, betre seint enn aldri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar