søndag 14. juni 2009

Matematiske under

Olve, min kjære bror, går i 8. klasse, og har nett fått att mattetentamen. Godt nøgd viste han den til meg, og me vart sitjande med den siste oppgåva, som dei ikkje hadde fått forklart. No er 8. klasse lenge sidan, og det er skremmande kor mykje ein har gløymt, men med litt oppattfrisking kom både omkrinsar og areal attende, og me kunne setja opp ein formel, med massevis av pi. Og då slo det meg: tenk at nokon har funne ut dette! At forholdet mellom ein sirkel sin omkrins og diameter er konstant, jo det er jo logisk, men so at dei har laga eit tal for det! Eit tal som ikkje kan skrivast fullt ut ein gong. Det ligg det mykje arbeid i spør du meg. Eg er glad nokon an enn meg fekk den jobben - eg er eigentleg berre nøgd med å ha funne ut korleis ein løyser oppgåvene til 8. klasse. Men eg er ikkje fullt so nøgd med at eg har teke so mange og lange steg vekk frå realfaga at denne nyoppdaga fascinasjonen får meg til å verka svært ulærd...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar