onsdag 5. desember 2007

Sinterklaas og Amsterdam

For å byrja med det siste: I dag er det Sinterklaasafta, altså julenissedagskvelden, og i dag får alle ungar pakker dersom dei har vore snille. Dersom dei har vore stygge kjem SvartePer, som elles er Sinterklaas sin hjelpar. Kva har dette å sei for meg? Lite utanom at det er folk med skokrem i ansiktet i fleire butikkar, nokre ungar har rare hattar, og det var ekstremt lite folk i Amsterdam i dag, noko som var sœrs behageleg.
For i dag var Ingrid og eg på dagstur til Amsterdam. Det vil sei ein halvtime på toget, og mange timar trasking kanallangs, litt handling og fleire kafebesøk (eg likar kafeane i dette landet, det er mange av dei!) Amsterdam er som resten av Nederland: sjølvsagt flatt og fullt av syklar, skeive hus og kanalar. Men kanalane i Amsterdam er større, husa er litt skeivare, og ein kan faktisk risikera å bli påkøyrt av ein bil eller ein trikk i tillegg til milionar av syklar (12 i heile Holland i følgje Ingrid). Spanande!
Dette var desverre min siste dag i Holland, i morgon skal eg attende til julestemninga i Noreg og overlata Ingrid til eksamenslesinga. Blir trist, for det har vore so kosleg, so moro og so avslappande å vera her! Men Ingrid treng litt lesetid reknar eg med, og eg er redd eg ville blitt so overmodig at eg hadde sust pa ein eller annan kanal med sykkel ein vakker dag...

1 kommentar:

  1. Heldiggris! :) (heldig som får reise til utlandet betydde det)

    SvarSlett